12.10.2015

Delia - płyn micelarny - cera wrażliwa


Po kolejnej długiej przerwie, w której mimo wszystko jakieś testy kosmetyczne się odbywały przychodzę do Was z płynem micelarnym Delia do cery wrażliwej.

Przyznam, że z marki Delia nie miałam wielu kosmetyków poza korektorami, które są rewelacyjne, dlatego tym chętniej przetestowałam ten produkt, który jak się okazuje dobrze spełnia swoje zadanie.

Płyn bardzo ładnie oczyszcza i zmywa makijaż bez większego trudu radzi sobie z niemal każdym makijażem, nie powodując przy tym szczypania ani oczu, ani też twarzy, nie przesusza skóry. 

Czytałam opinie, że podobno podrażnia u mnie takowa sytuacja nie miała miejsca, chodź w moim przypadku o nią nie trudno.
Madość neutralny jak dla mnie zapach, nic specjalnego nie wyczuwam. W czasie aplikacji lekko się pieni co widać na zdjęciach, ale nie pozostawia tłustej czy też klejącej warstwy. Płyn jest dość wydajny w szczególności porównując do niskiej ceny.
 
Mi osobiście w działaniu bardzo przypomina beBeauty z Biedronki, ogólnie dobry płyn do demakijażu przede wszystkim warto go pochwalić za bardzo dobre zmywanie, szczególnie biorąc pod uwagę cenę myślę, że warto wypróbować.





34 komentarze:

  1. Z tej firmy żadnego produktu nie miałam, płyn dopisuję do list zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tej firmy nie mialam jeszcze żadnego kosmetyku :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie miałam z tej firmy żadnego kosmetyku :)
    Buziaczki ;*
    Obserwuję;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przepadam za płynami micelarnymi :( Ciekawy jest, nie miałam go

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale fajnie,że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się skuszę jednak najpierw muszę wykończyć moją wielką butle Green Pharmacy Owies.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic jeszcze nie miałam z tej firmy, zaczynam zbierać opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, za to ten z Biedronki uwielbiam, więc może bym go polubiła :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go i raczej nie poznam, b już mam swojego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak podobny w działaniu do BeBeauty to jak najbardziej by mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mają bardzo fajną cenę to i warto się skusić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie mialam tego plynu, na razie caly czas z garniera używam :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam płyn dwufazowy tej firmy, ale oddałam mamie, micel na pewno lepiej by się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie widziałam kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego jeszcze nie miałyśmy, obecnie testujemy z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tego płynu jeszcze nie miałam, aktualnie używam z garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  19. tego płynu nie miałam, ale spotkałam się z żelem do demakijażu z Delii i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziałam że jest micel z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą; /

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam już tyle płynów micelarnych, ale żadnego z delii

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie testowałam jeszcze tego płynu, ale chyba warto :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  24. obecnie wielbię micele z Garniera więc nie pokuszę sie o tego:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam ten płyn i także odniosłam wrażenie, że przypomina ten biedronkowy

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam, ale biedronkowy mi nie służył.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam go ale chwilowo żadnego nie szukam bo cały czas męczę mojego różowego garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię kosmetyki tej marki, zwłaszcza z serii Dairy Fun (piękne opakowania), mam też świetna maskę do włosów z serii Cameleo. Tego płynu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie był przeciętny w demakijażu i trochę podrażniał mi okolicę pod oczami:(

    OdpowiedzUsuń